فروشگاه اینترنتی سبیلو جهت کسب رضایت کاربران خود و راحتی وآسایش آنها قابلیت های فراوان را در اختیارشان قرار میدهد که از جمله ی آنها میتوان به تحویل سریع کالا درب منزل و پرداخت وجه بعد از تحویل و تست کالا اشاره کرد. در ذیل با ما همراه باشید و از نحوه ی ارسال محصولات سبیلو مطلع شوید.

نحوه ی ارسال کالا  ارسال با پیک خصوصی:

محصولاتی با سایز بزرگ از قبیل لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، کولرگازی و غیره از طریق پیک مخصوص سبیلو به صورت مستقیم و تضمینی با بسته بندی محکم و قابل اعتماد ارسال میشود. تحویل کالا با این روش فوری بوده و ظرف ۱تا ۴ روز کاری بسته به محل درخواستی مشتری تحویل داده میشود.

پیک مخصوص فروشگاه اینترنتی سبیلو کالا را صحیح و سالم درب منزل تحویل شما کاربر گرامی میدهد وشما بعد از اطمینان از سلامت کالا وجه مورد نظر را از طریق کارت به کارت با دستگاه خود پرداز پیک سبیلو پرداخت میکنید.

مزایای این روش:

  • ارسال مستقیم و فوری کالا
  • تحویل درب منزل
  • تست کالا و اطمینان از سلامت کالا
  • پرداخت درب منزل و بعد از رویت کالا
  • امکان مرجوع کردن کالا در صورت هر گونه ایراد در تمام طول کار
  • امکان سفارشی کردن زمان تحویل ( تعیین زمان تحویل توسط خود مشتری)

انواع روش پرداخت و ثبت سفارش در ارسال با پیک مخصوص

بعد از افزودن کالا به سبد خرید بابت ثبت سفارش اقدام میفرمایید. هنگام ثبت سفارش میتوانید از ۳ روش ذیل استفاده نمایید:

1. بدون پیش پرداخت: شما تنها کد پستی،شماره همراه و شماره ثابت خود را در اختیار کارشناسان سبیلو قرار میدهید و کل مبلغ را بعد از دریافت کالا با پیک مخصوص تسویه میکنید.

2. با پیش پرداخت: بعد از مشاوره ی کارشناسان سبیلو مبلغی را ( بسته به محصول مورد نظر) به شماره حساب فروشگاه انترنتی سبیلو پرداخت کرده و مابقی مبلغ را درب منزل بعد از دریافت کالا پرداخت میکنید.

3. پرداخت کامل: در صورت تمایل بعد از ثبت سفارش و دریافت مشاوره ی رایگان میتوانید کل مبلغ مربوطه را به حساب فروشگاه اینترنتی سبیلو پرداخت کرده و محصول خود را سریع و فوری دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی هزینه ی ارسال از طریق پیک مخصوص سبیلو و زمان دقیق تحویل کالا با کارشناسان سبیلو تماس حاصل فرمایید. قابل ذکر است که کارشناسان سبیلو در تمام طول دوره (از زمان ثبت سفارش) همواره پاسخگوی تمامی سوالات و درخواست های شما میباشند پس با اطمینان کامل خریدتان را انجام دهید ما همواره در کنار شما هستیم.

نحوه ی ارسال کالا  ارسال با باربری:

با انتخاب این گزینه کالای مد نظر شما بعد از تست و اطمینان از سلامت کالا توسط کارشناسان مربوطه در بسته بندی های محکم و قابل اعتماد به شرکت باربری در تهران تحویل داده میشود. در این روش خریدار میبایست کل مبلغ مورد نظر را هنگام ثبت سفارش پرداخت نماید ( قبل از هرگونه پرداخت جهت اطلاع از هزینه ها با کارشناسان سبیلو در ارتباط باشید.) کالای مد نظر از تهران به باربری شهر مقصد ارسال میشود و مشتری کالای خود را از باربری شهر خود تحویل میگیرد. تحویل کالا با این روش ۳ تا ۵ روز کاری طول میکشد. هزینه ی ارسال با این روش نصف هزینه ی ارسال با پیک مخصوص میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سبیلو در ارتباط باشید.

مزایای این روش:

  • هزینه ی ارسال کالا بسیار مقرون به صرفه میباشد.
  • مشتری با استفاده از بیجک باربری از وضعیت کالای خود مطلع میشود.

معایب این روش:

  • در این روش امکان تست کالا قبل از پرداخت موجود نمیباشد.
  • امکان پرداخت درب منزل نیست.
  • زمان تحویل به شرکت باربری بستگی دارد.
  • تحویل کالا در باربری میباشد.

نحوه ی ارسال کالا  ارسال با پست:

محصولاتی با سایز کوچک از قبیل چرخ گوشت/ اتو/ آبمیوه گیری/ قهوه ساز وغیره (در صورتی که بیشتر از یک عدد نباشد) از طریق پست ارسال میشوند. تحویل کالا در این روش ۲ تا ۴ روز کاری زمان میبرد. در مناسبت های خاص و روز های تعطیل سفارشات مشتریان بدلیل ترافیک های پستی با کمی تاخیر ارسال میشوند.

محصولات ارسالی با پست کاملا محفوظ و ایمن و در بسته بندی های محکم و ضد ضربه ارسال میگردند لذا از بابت سلامت کالا نگران نباشید. در این روش مشتریان بعد از دریافت کدرهگیری کل مبلغ مربوطه + هزینه ی پست را به شماره کارت فروشگاه اینترنتی سبیلو پرداخت مینمایند. محصول مربوطه با استفاده از کد رهگیری یا کد ملی و از طریق سایت https://tntsearch.post.ir قابل پیگیری میباشد. در صورت هرگونه مشکل و یا نیاز به مشاوره در تمام طول خرید با کارشناسان سبیلو در ارتباط باشید.

در روش ارسال با پست حتما از صحت آدرس وارد شده اطمینان حاصل فرمایید زیرا محصول مورد نیاز به آدرس وارد شده ارسال میگردد و در صورت هرگونه اشتباه از بابت آدرس و دریافت محصول هیچگونه مسئولیتی پذیرفته نمیشود لذا حتما دقت فرمایید.

کلیه ی پرداخت ها در فروشگاه اینترنتی سبیلو تنها به صورت نقدی میباشد لذا از قبول هرگونه چک ، سفته، اقساط و غیره بدلیل نوسانات دلار معذوریم.

انواع روش پرداخت و ثبت سفارش در ارسال با پیک مخصوص

1. ازطریق درگاه پرداخت الکترونیکی: فروشگاه اینترنتی سبیلو با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن از قابلیت درگاه پرداخت الکترونیکی که به صورت مستقیم به سامانه بانک های معتبر متصل هستند برخوردار میباشد لذا مشتریان ارجمند فروشگاه اینترنتی سبیلو میتوانند بابت پرداخت هایشان از طریق این درگاه با خیال راحت و اطمینان خاطر خریدی ایمن داشته باشند.

2. از طریق کارت به کارت: کاربران میتوانند بعد از مشاوره ی کارشناسان مربوطه مبلغ مورد نظر را از طریق کارت به کارت به شماره کارت موجود در سایت سبیلو واریز کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

از هر نوع روشی برای خرید استفاده کنید قابلیت مرجوع کردن کالا موجود میباشد. همچنین کارشناسان فروشگاه اینترنتی سبیلو در تمام طول خرید شما همراهتان هستند لذا با خیال راحت و اطمینان خاطر خرید کنید.